FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Prawo Dark Order Sith
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum www.darkordersith.fora.pl Strona Główna » Prawa mrocznych Sith » Prawo Dark Order Sith
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vengaul
Clan Leader
Clan Leader



Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/14


 Post Wysłany: Pią 15:15, 26 Lut 2010    Temat postu: Prawo Dark Order Sith



Chcesz poznać tajniki Ciemnej trony Mocy ?

To droga w jedną stronę.

Nie ma odwrotu, Twoje życie zacznie się tutaj...


I. Informacje ogólne Akademii

1. Dark Order Sith to klan usytuowany w Jedi Knight : Academy na modzie JA +.
2. Przede wszystkim jesteśmy zbiorową grupą wyznającą klimat oraz otaczający nas świat Star Wars.
3. Naszym priorytetowym celem jest odczucie niesamowitych wrażeń jak i wcielenia się w postaci Ciemnej Strony Mocy, Sith.
4. Przechodząc raz przez wrota Cytadeli, kroczysz tylko jego ścieżką.


II. Klimat

Tak jak wspomniałem powyżej zachowania oraz wypowiedzi zapożyczone z fascynującego świata władającego mocą oraz mieczem świetlnym są mentorami naszej egzystencji na scenie Jedi Knight : Academy.
To z nich czerpiemy niezbędną wiedzę oraz mądrości, które są następnie wykorzystywane m.in. do jednego z czterech wyzwań na awans aktualnej rangi.

Stosowanie się do wszech obecnego klimatu jest przede wszystkim obowiązujące w szeregach Dark Order Sith.


III. Rangi oraz awanse

Kolejną istotną informacją są niejakie rangi. Wyjaśnijmy sobie czym jest takowe oznaczenie. Mianowicie jest to wyeksponowanie oraz zróżnicowanie między nowymi graczami a, że tak się wyrażę weteranami. Wyższy poziom oznacza zarówno więcej doświadczenia jak i wiedzy o ciemnej strony mocy. Aby hierarchia była zachowana członkowie niżsi rangą muszą podchodzić do starszych z dużym szacunkiem jak i dystansem. Rzeczą jasną jest, iż to działa w dwie strony, wszyscy nawzajem się szanują.

Awanse można uzyskać tylko poprzez testy sprawdzające wasze umiejętności. Każde przystąpienie do próby jest oddzielone barierą czasu, która wynosi dwa miesiące, liczące od poprzedniego egzaminu, wyjątek stanowi okres próbny trwający tydzień oraz ranga ucznia (apprentice), po której zostaje się poddany testom już po miesiącu.

Każdy składa się z czterech części :

1. Próba walki

2. Próba mocy

3. Próba równowagi

4. Próba akademii

Próby są precyzyjnie przygotowywane wyłącznie przez Lidera oraz Radę. Oczywiście wraz ze wzrostem odznaczenia w tym przypadku rangi rośnie także współczynnik poziomu.

W przypadku niezdania egzaminu gracz otrzymuje dwu tygodniowy okres czasu na ponowne przygotowanie się. Po upływie terminu podchodzi po raz kolejny do próby. Kolejne niepowodzenie idzie w parze za dodaniem kolejnego tygodnia pracy, w tym razie trzech tygodni.

Spis poszczególnych rang

Acolyte - jest to świeżo przybyła osoba, która jest poddana dziesięciodniowym obserwacją decydującym o przynależności do Akademii.. Symbol - a

Apprentice - to oficjalny członek klanu, podejmujący wszelkie nauki od swego nowo przydzielonego mentora. Ciemna strona mocy zasiała w jego krysztale już swą energię przybierając barwę czerwieni. Symbol - ap

Sith - okres samodzielnych przygotowań, w tym momencie kończą się indywidualne nauki. Symbol - s

High Sith - ostatnie odznaczenie przed wyzwoleniem energii kryształu, co za tym idzie zmiana jego barwy. Symbol - hs

Lord Sith - to postać, której może już zostać przydzielony uczeń, czyli jedno z największych wyróżnień. Może również zostać wcielony do Rady Akademii Sith Reborn. Symbol - ls

Legendary Sith - to legendarny sith, przedostatnia odznaka, świadcząca i wielkiej mocy. Jest to najwyżza ranga możliwa do zdobycia przez każdego członka klanu.Symbol - lgs

Sith'ari - inaczej sith idealny, postać która opanowała wszystkie tajniki ciemnej strony mocy w perfekcji, a jego miecz i energia to jedność. W tym etapie kryształ emanuje taką energią, że jego miecz przybiera złocistą barwę. Sith'ari to osoba niemalże równająca się z Liderem oraz Radą klanu. Jest to niewyobrażalne odznaczenie, które może przypadać wyłącznie jednemu "Wybrańcowi". Symbol - shi


IV. VIP - Very Important Person

Jak sama nazwa wskazuje bardzo ważna osoba. To gracz, który bezpośrednio przyczynił się do jakiegoś sukcesu Akademii, mający prawo przebywania na serwerze.


V. Brama Cytadeli - Rekrutacja

Każdy nowy członek musi sporządzić podanie, które ulegnie sprawdzeniu oraz ocenieniu. Opis podania jest przedstawiony w dziale " Zaady Rekrutacji ". Jest to nasz pierwszy dokument, po którym możemy określić z jaką osobą mamy do czynienia.

Najważniejszym punktem jest wasza historia w świetle Star Wars, ma on bezpośrednie odwołanie do naszego nadrzędnego prawa jakim jest przestrzeganie Klimatu. Wypowiedź ta ma być rozległa oraz przemyślana.

Wraz z rejestracją kona na forum Akademii otrzymujecie 24 godziny na przedstawienie swego podania, w przeciwnym wypadku zostajecie zesłani na banicje.


VI. System Karny

W akademii nie możemy tolerować niesubordynacji w związku z czym został stworzony system przewidywalnych kar za kolejne przewinienia. Maksymalna ilość punktów karnych wynosi czternaście.

1pkt - za przekleństwo zarówno na serwerze jak na forum.
2 - 6pkt - za nieprzyzwoite zachowanie na serwerze.
2pkt - za zmianę nicku, tagu na obcych serwerach.
2pkt - za nieusprawiedliwioną nieobecność na treningu.
4pkt - za podszywanie się za drugą osobę.
4pkt - za ukrywanie cennych danych przed Liderem oraz Radą.
3 - 8pkt - za nie słuszne zachowanie na klanówkach.
6pkt -za obrazę majestatu Akademii.
10pkt - za wszczynanie jakichkolwiek buntów.
12pkt - za spiskowanie przeciw klanowi.
14pkt - za zdradę Dark Order Sith.

Kary wymierzane za poszczególną ilość punktów

5pkt - uciszenie na forum na okres dwóch tygodni.
7pkt - zakaz brania udziału w klanówkach na okres miesiąca.
9pkt - obniżenie praw Sith'a.
10pkt - degradacja o jedną rangę niżej.
11pkt - w razie posiadania statutu radnego, odebranie go na stałe.
14pkt - Wygnanie na stałe z szeregów Dark Order Sith.

Tak więc jak widać punktacja jest surowa, lecz niezbędna. Otrzymane punkty zostają wam odpisane dopiero po sześciu miesiącach.
Gdy raz osiągniesz barierę 14 pkt nie będziesz miał możliwości wstąpienia po raz kolejny przez bramę Cytadeli.


VII. Rada Akademii

Jak wiadomo w klanie istnieje rada, która ma prawo decydować o zmianach na serwerze. Osoba upoważniona do tego musi mieć co najmniej rangę Lorda Sith. Jest to kolejne wyróżnienie, niosące za sobą pierwsze słowa władzy. Postać radna jest uprawniona do zasiadania na ławach w radzie w trakcie zebrania.

Do rady wstąpić raz można, gdy jednak zostanie się zwolnionym z takowej służby, z przyczyn wcześniej ujawnionych, nigdy więcej tego miana nosić nie będzie.

VIII. Wcielane postacie - Skiny

Każdy członek Akademii ma prawo przybrać sobie wygląd jednej postaci, która nie jest wcześniej przez kogoś zarejestrowana na forum w katalogu "Holokorn". Na jedną osobę przypada tylko jeden wybrany Skin, nie więcej. Wybrany, przemyślany wygląd przedstawiamy w sposób ukazany w dziale "Skiny".


IX. Utrzymywanie serwera

Dark Order Sith opiera się na serwerze "Shooters" zapewniający doskonałą grę pozbawioną błędów łącza, potocznie nazywając Lagów.
Wraz z przyjemnością płynącą z przebywania na tym terenie idzie minimalna opłata, by serwer został podtrzymany na scenie Jedi Knight : Academy.

W tym przypadku członkowie Akademii są zobowiązani do wpłacania miesięcznej raty w wysokości 5zł. Jednakże uważam, że to minimalne koszta ciągnące za sobą ogromną przyjemność.

Wpłaty dokonujemy po przez wysyłkę SMS'a o następującej treści : SHOOTERS pod numer :7936

W ramach potwierdzenia wysłanej opłaty otrzymujecie SMS zwrotny z kodem, który należy przesłać tylko i wyłącznie pod numer GG : 20461670


X. Tagi klanowe Akademii

Nick ustawiamy w kolorze dobranym do swojej osoby. Warunkiem są kolory emblematów pobocznych, które są czarne. Tag, nick, ranga powinny mieć ten sam kolor.


«dos×nick×ranga»



Symbole «» tworzymy przez następujące ALT code. Przytrzymując klawisz ALT wciskamy cyfry na klawiaturze numerycznej.

By uzyskać znak : « podajemy kod 0171
By uzyskać znak : » podajemy kod 0187


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vengaul dnia Śro 14:44, 12 Maj 2010, w całości zmieniany 5 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum www.darkordersith.fora.pl Strona Główna » Prawa mrocznych Sith » Prawo Dark Order Sith
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group